Pris & sponsring

Som idrottsförening är vi beroende av både ideell kraft och sponsorpengar för att kunna hålla anläggningen i gott skick och erbjuda förstklassig tennis – såväl tennisskola, som spel och tävling, från maj till november. Vi tar tacksamt emot alla bidrag – stora som små. Du kan betala in via SWISH 1230634741 eller bankgiro 55 00-08 48. Skriv gärna så detaljerat som möjligt  namn, adress, telefonnummer i e-post till arildstk@gmail.com. Om du vill diskutera individuella bidrag kontakta  Janne Trollsås alt. Ordföranden.

De 4 olika kategorierna för sponsring är:

1. Prissponsor
  2. Hjärtesponsor
  3. Silversponsor
  4. Guldsponsor

Prissponsor

Klubben behöver priser till medaljörerna i Arild TKs årliga tävling Arild Open. När du skänker priser blir du som sponsor omnämnd vid prisutdelningen och kan få din logotype på Arild TKs hemsida. För hämtning/leverans av priser, och för logotype på Arild TKs hemsida, kontakta Janne Trollsås alt. Ordföranden.

Hjärtesponsor

Som enskild, familj eller företag kan man stötta klubben och som Tack får du ditt namn på skylt vid klubbhuset och ditt namn på Arild TKs hemsida, eller kan förbli anonym. Du kan sätta in pengar direkt via SWISH 1230634741 eller bankgiro 55 00-08 48 och kontakta Janne Trollsås alt. Ordföranden. Det gäller även för logotype på Arild TKs hemsida.

Silversponsor

Med 3500 kr. får du som sponsor ett års medlemskap i Arilds TK för din familj, skylt vid klubbhuset med namn på sponsor , logotype på Arild TKs hemsida www.arildstk.se. För skylt och logotype på Arild TKs hemsida, kontakta Janne Trollsås alt. Ordföranden. ”Meshbanner” och övrig exponering kan arrangeras enligt överenskommelse.

Guldsponsor

Med 5000 kr. får du som sponsor ett års medlemskap i Arilds TK för din familj, 20 speltimmar att utnyttja under kalenderåret, skylt med logotype inne på banan, logotype på Arild TKs hemsida www.arildstk.se. För skylt och logotype på Arild TKs hemsida, kontakta Janne Trollsås alt. Ordföranden. Klubben står för tillverkning och kostnad av ”Meshbanner” och övriga skyltar efter överenskommelse.