Butiken

I sortimentet ingår luvtröjor, collegetröjor, T-shirts, linnen, kepsar och strandväskor. Vi förväntar ett fullt urval i maj 2024.

• Luvtröjor och collegetröjor i  melerad blå och grå med Arilds TKs logo i vitt tryck på bröstet. Vuxen 475 kr, Junior 325 kr.
  • Kepsar 175 kr.
  • T-Shirts och Linnen, Senior 190 kr. Junior 150 kr.
  • Strandväskor 275 kr

Det går att köpa ur butiken vid klubbhuset under Tennisskolan, Arild Open och i hamnen på Arildsdagen, och övrig tid vid förfrågan. Om klädstället är framställt (alt. ytterligare inne i klubbhuset) välj ur sortimentet och betala via SWISH. Om rätt storlek inte finns framme, tala med huvudtränaren under tennisskolan, tävlingsledaren under Arild Open alt. sänd e-post till arildstk@gmail.com, för att arrangera enligt överenskommelse.

Kläder betalas enklast via SWISH 1230634741 alt. med nedan sträckkod eller via Bankgiro 55 00-08 48.